Kalendarz szkoleń otwartych

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Kalendarz szkoleń otwartych - rok szkolny 2017/2018 - I - III - pobierz plik pdf

Artykuły

Obserwacja i dokumentowanie rozwoju dzieci

Obserwacja dzieci pozwala lepiej rozumieć ich zachowania i skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby. Podczas szkolenia uczestnicy poznają różnorodne techniki obserwacji, dzięki którym uczą się interpretować zachowania dzieci. Zajęcia dostarczają również wiedzy o nowoczesnych sposobach dokumentacji rozwoju dziecka. Obserwacja i dokumentacja omawiana jest w kontekście osiągania konkretnych celów postawionych przez nauczyciela.

14
04.2018

Autor: Ewa Tymburska

Czytaj więcej o: Obserwacja i dokumentowanie rozwoju dzieci

Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego. Przygotowanie dokumentacji oraz prezentacji dorobku zawodowego przed komisją egzaminacyjną. Kurs - moduł 2.

Legniczanie dają mata

17
04.2018

Autor: Anna Lachmirowicz

Czytaj więcej o: Legniczanie dają mata

Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego. Przygotowanie dokumentacji oraz prezentacji dorobku zawodowego przed komisją egzaminacyjną. Kurs – moduł 3.

Jak przygotować ucznia do matury z historii - trudna sztuka pisania eseju - wypracowania

Edukacja emocjonalno-seksulana osób z autyzmem.

WARSZTATY DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW PORADNI PP ORAZ RODZICÓW ORGANIZOWANE W RAMACH
OGÓLNOPOLSKIEGO TYGODNIA AUTYZMU
AKCJA UZYSKAŁA HONOROWY PATRONAT PREZYDENTA MIASTA LEGNICY
TADEUSZA KRZAKOWSKIEGO


 

20
04.2018

Autor: Anna Lachmirowicz

Czytaj więcej o: Edukacja emocjonalno-seksulana osób z autyzmem.

Superwizja własnej pracy nauczyciela jako narzędzie skutecznej pracy wychowawczej i profilaktycznej z młodzieżą


KONFERENCJA REGIONALNA DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, PEDAGOGÓW

Znalezione obrazy dla zapytania logo monaru                   Logo PAD             Znalezione obrazy dla zapytania logo pcpppidn w legnicy

 

23
04.2018

Autor: Anna Lachmirowicz

Czytaj więcej o: Superwizja własnej pracy nauczyciela jako narzędzie skutecznej pracy wychowawczej i profilaktycznej z młodzieżą

Nauczyciel języka obcego wobec specyficznych trudności w uczeniu się.

PRZEPRASZAMY - Forma odwołana z przyczyn niezależnych od organizatora

24
04.2018

Autor: Barbara Stec

Czytaj więcej o: Nauczyciel języka obcego wobec specyficznych trudności w uczeniu się.

Metody poznawania zespołu klasowego - kurs e-learningowy.

Kurs e-learningowy. 

25
04.2018

Autor: Beata Kolasiewicz

Czytaj więcej o: Metody poznawania zespołu klasowego - kurs e-learningowy.

Trening twórczego myślenia

30
05.2018

Autor: Dorota Koziorowska

Czytaj więcej o: Trening twórczego myślenia

Jak pracować z uczniem w kryzysie? Rozpoznanie i wsparcie. Kurs e-learningowy

Aktywizujące metody w nauczaniu i wychowaniu

Wychowanie patriotyczne w praktyce - sposoby organizacji uroczystości szkolnych

Programowanie - "Trzeci język" w praktyce szkolnej (Moduł 2)

Programowanie - "Trzeci język" w praktyce szkolnej (Moduł 3).

Jak efektywnie opracować wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).

Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego. Przygotowanie dokumentacji oraz prezentacji dorobku zawodowego przed komisją kwalifikacyjną.

Jak zgodnie z wymogami opracować Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET)

Analiza wytworów dziecka/ ucznia w kontekście diagnozy pedagogicznej

Rysunek dziecka jako wskazówka diagnostyki pedagogicznej. Podczas szkolenia nauczyciele uczą się stosowania obserwacji pedagogicznej w kontekście rozpoznawania potrzeb dzieci/ uczniów  oraz organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły/ przedszkola.

19
05.2018

Autor: Ewa Tymburska

Czytaj więcej o: Analiza wytworów dziecka/ ucznia w kontekście diagnozy pedagogicznej

Sieć współpracy dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej: "Ustalanie wspólnych rozwiązań w trakcie rozmów z rodzicami"

"MAGICZNY DYWAN" - interaktywna pomoc dydaktyczna. Dlaczego warto go mieć?

"MAGICZNY DYWAN" - scenariusze zajęć

Egzamin ósmoklasisty z matematyki od roku 2019