To speak or not to speak? - Nauczanie sprawności mówienia w języku obcym w gimnazjum

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

09
12.2015

Cel ogólny:
Zapoznanie uczestników z rozwojem kompetencji komunikacyjnej uczniów poprzez sprawność mówienia w języku obcym. Uświadomienie uczestnikom znaczenia nauczania sprawności mówenia pomimo braku możliwości sprawdzenia tej umiejętności na egzaminie gimnazjalnym.


Zagadnienia:

  1. Wprowadzenie pojęcia kompetencja komunikacyjna.
  2. Wspieranie rozwoju języka w celach komunikacyjnych poprzez język klasowy.
  3. Ćwiczenia rozwijające tworzenie wypowiedzi ustnych.
  4. Ćwiczenia rozwijające reagowanie językowe.
  5. Ćwiczenia w przetwarzaniu tekstów z języka obcego na język obcy.

Efekty:
Uczestnicy wzbogacą swój warsztat pracy o nowe lub znane, ale zapomniane techniki wspierające rozwój sprawności mówienia w języku obcym.
Nauczyciele biorący udział w warsztacie przekonają się o znaczeniu prowadzenia lekcji w języku obcym dla rozwoju kompetencji językowej uczniów.


Adresat: nauczyciele języka angielskiego
Poziom kształcenia: G
Forma doskonalenia: warsztaty
Miejsce: ODMiDN Legnica

Data: 2015-12-09
Godzina: 14:00-15:30
Sala: 12
Sposób rekrutacji: spotkanie otwarte

Prowadzący:
dr Małgorzata Szulc-Kurpaska

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

    Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

    Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

    Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy