Zasady konstruowania własnych narzędzi sprawdzania umiejętności uczniów oraz interpretowania uzyskanych wyników. Podstawy pomiaru dydaktycznego

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

10
12.2015

Cel ogólny:

wyposażenie uczestnika w wiedzę i umiejętności dotyczące pomiaru osiągnięć dydaktycznych ucznia oraz analizy i interpretacji uzyskanych wyników

Zagadnienia programowe:

  1. Podstawowe pojęcia z zakresu pomiaru dydaktycznego.
  2. Rodzaje testów.
  3. Rodzaje zadań testowych.
  4. Etapy przeprowadzenia testu dydaktycznego.
  5. Ilościowa i jakościowa analiza wyników sprawdzianu.
  6. Kontekstowa interpretacja wyników.
  7. Formułowanie wniosków dotyczących nauczycielskiego  i  szkolnego systemu dydaktycznego.

 

Adresat: nauczyciele stażyści, kontraktowi i wszyscy zainteresowani

Poziom kształcenia: P, G, PG

Forma: warsztaty

Miejsce: ODMiDN

Data:  2015-12-10

Godzina: 14:30 -16.30

Sala: 1

Sposób rekrutacji: spotkanie otwarte

Prowadzący: Barbara Stec

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

    Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

  • Powiększ zdjęcie Prowadząca warsztaty w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy - Barbara Stec

    Prowadząca warsztaty w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy - Barbara Stec

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy

    Uczestnicy warsztatów w sali wykładowej ODMiDN w Legnicy