Kryteria poprawnej konstrukcji konspektu lekcji

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

19
11.2015

Cel ogólny:

wskazanie uczestnikom róznic między planem lekcji, scenariuszem i konspektem lekcji oraz uporządkowanie terminologii pedagogiczno-metodycznej stosowanej w konspekcie

Zagadnienia programowe:

  1. Plan lekcji, konspekt lekcji, scenariusz – różnice.
  2. Definicja konspektu lekcji.
  3. Struktura  konspektu.
  4. Terminologia pedagogiczno – metodyczna stosowana w konspekcie.
  5. Cechy dobrego konspektu.

Adresat: nauczyciele stażyści, kontraktowi i wszyscy zainteresowani
Poziom kształcenia: P, G, PG
Forma: warsztaty
Miejsce: ODMiDN

Data:  2015-11-19
Godzina: 14:30 -16.00
Sala: 12
Sposób rekrutacji: spotkanie otwarte

Prowadzący:
Barbara Stec