Od analizy wyników egzaminów zewnętrznych do Programu poprawy efektów kształcenia
10
05.2017
Cel
Po ukończeniu szkolenia uczestnik potrafi:
- określać cele analizowania egzaminów zewnętrznych z podkreśleniem ukierunkowania tego procesu na rozwój szkoły;
- wykorzystywać informacje płynące z analizy wyników egzaminów w ewaluacji wewnętrznej szkoły;
- wyciągać wnioski do planowania dalszej pracy nauczyciela na podstawie wyników analizy egzaminów zewnętrznych;
- dobierać oraz stosować metody analizy ilościowej i jakościowej z uwzględnieniem ograniczeń interpretacyjnych;
Zagadnienia programowe:
1. Etapy działań w ramach tworzenia „Programu poprawy efektów kształcenia” w szkole.
2. Metody badań wyników egzaminów zewnętrznych (analiza ilościowa, jakościowa).
3.Interpretacja uzyskanych wyników uwzględniająca uwarunkowania kontekstowe.
4. Struktura dokumentu programowego (PPEK).
5. Rekomendacje do korekty szkolnego systemu kształcenia.
Adresat: nauczyciele
Poziom kształcenia: SP, G, PG
Forma: szkoleniowa rada pedagogiczna
Miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych
Data: 2017-05-10
Godzina: 14:00 - 16:00
Prowadzący: Anna Lachmirowicz