Programowanie – Trzeci Język w praktyce szkolnej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

28
11.2016

Klasy I-III - na tym etapie edukacyjnym uczniowie, niczym nieskrępowani, poznają nieformalne znaczenie wybranych pojęć związanych z informatyką, uczestnicząc w zajęciach, które mają pobudzić ich do kreatywnego działania i poszukiwania rozwiązań stawianych im zadań. Tymi pojęciami są m.in.: sekwencja zdarzeń, logiczny porządek zdarzeń, czynności i obiektów, polecenie, plan działania (algorytm).
28.11.2016r rozpoczęła się pierwsza edycja 25-godzinnego kursu organizowanego przez ODMiDN przygotowującego nauczycieli do prowadzenia zajęć w zakresie kształcenia informatycznego pt. „Programowanie – Trzeci Język w praktyce szkolnej”.
Kurs wspomagany jest materiałami umieszczonymi na platformie edukacyjnej ODMiDN, dostępnymi dla uczestników od dnia rozpoczęcia zajęć.

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Roboty wspomagające naukę programowania dla najmłodszych

    Roboty wspomagające naukę programowania dla najmłodszych

  • Powiększ zdjęcie Renata Rewak - prowadząca kurs

    Renata Rewak - prowadząca kurs

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy kursu

    Uczestnicy kursu

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy kursu

    Uczestnicy kursu

  • Powiększ zdjęcie Scena programu wsomagającego naukę programowania

    Scena programu wsomagającego naukę programowania

  • Powiększ zdjęcie Uczestnicy kursu, roboty edukacyjne

    Uczestnicy kursu, roboty edukacyjne